Regulamin
Oto zaktualizowana wersja Regulaminu, w której wszystkie wystąpienia „Dyskretka” zostały zastąpione nazwą Lashka, a adresy oraz dane dostosowane do nowej marki:
§ 1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy Lashka.pl prowadzony jest przez Lashka Sp. z o.o. z siedzibą w Kokotowie (adres: Kokotów), wpisaną do KRS.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, płatności, dostawy, reklamacji oraz odstąpienia od umowy.
Regulamin jest dostępny na stronie lashka.pl/regulamin i stanowi wzorzec umowy sprzedaży w rozumieniu art. 384 § 4 Kodeksu cywilnego.
§ 2. Definicje
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której przepisy przyznają zdolność prawną, korzystająca ze sklepu.
-
Produkt – towar oferowany w sklepie.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta na odległość.
-
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny na stronie sklepu.
§ 3. Składanie zamówień i zawarcie umowy
Klient wybiera Produkt, dodaje go do koszyka i wypełnia Formularz Zamówienia.
Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia na adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia.
§ 4. Ceny i płatności
Ceny Produktów podawane są w PLN i są bez VAT.
Dostępne formy płatności:
-
przelew tradycyjny na rachunek X,
-
płatność online (PayU, Przelewy24),
-
płatność przy odbiorze.
Termin płatności: nie później niż w chwili składania zamówienia.
§ 5. Dostawa
Koszt i sposób dostawy podawane są podczas składania zamówienia.
Przewidywany czas realizacji: 1–3 dni roboczych od zaksięgowania płatności.
§ 6. Prawo odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy napisać na nasz adres e-mail.
§ 7. Reklamacje i gwarancje
Produkty objęte są ustawową gwarancją (2 lata dla konsumenta).
Reklamacje można składać mailowo na adres reklamacje@lashka.pl lub pocztą na adres siedziby.
Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.
§ 8. Pozasądowe rozstrzyganie sporów
Klienci-konsumenci mogą skorzystać z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Rzecznikiem konsumentów właściwym dla Lashka jest Rzecznik Praw Konsumenta w Krakowie.
Daj znać, czy chcesz również wersję PDF, infografikę skróconą dla klientów, checkboxową formę dla koszyka, albo pomoc w dostosowaniu do RODO lub AI Act.